Και άν ψηφίσω, τί;








Είναι 2:05 το βράδυ . Η εξεταστική πλησιάζει και το μόνο άγχος που θα έπρεπε να έχω είναι αν θα περάσω γενικές αρχές ή όχι . Ωστόσο τις τελευταίες μέρες υπάρχει κάτι που με απασχολεί , κάτι που και να ήθελα να το αμελήσω δεν θα μπορούσα καθώς βρίσκεται κάθε φόρα στην είσοδο της σχολής . Ένα άτομο , μια αφίσα , μια υπενθύμιση για τις επερχόμενες φοιτητικές εκλογές και το ποιά είναι η θέση μου . Τι πρέπει εγώ , ως φοιτητής , ως Βασίλης να κάνω . Το εύκολο θα ήταν να μείνω απαθής , να ακολουθήσω την μόδα που υπάρχει και την ημέρα των φοιτητικών εκλογών να κανονίσω μια εκδρομή ,  μια έξοδο , έναν καφέ . Αλλά όχι , δεν θα το κάνω . Επιλέγω να είμαι ενεργός , να είμαι εκεί , και ακόμη και αν αποτελώ μια μονάδα , να αποδείξω ότι η φωνή μου έχει αξία .
Κάτι , ωστόσο , που με απασχολεί περισσότερο είναι η κίνηση που θα υποστηρίξω πάνω από το ψηφοδέλτιο. Η τρομακτική αυτή στιγμή που τα γόνατα μου παγώνουν και τα χέρια μου ιδρώνουν καθώς σκέφτομαι πως η ψήφος μου θα κρίνει , αν όχι το εκλογικό αποτέλεσμα , τότε εμένα σαν άτομο , σαν φοιτητή , σαν  άνθρωπο . Επομένως , με τι κριτήρια θα κληθώ να ψηφίσω , με τι κριτήρια , στην προσπάθεια μου να μην στιγματιστώ παραταξιακά  , θα αποφασίσω ποιά κίνηση θα με εκφράσει ?

Φέτος θα είναι διαφορετικά , φέτος θα αποφασίσω να μην χρωματιστώ , φέτος θα αποφασίσω να μην ακολουθήσω μόδες και συστάσεις , φέτος θα αποφασίσω να βρεθώ εγώ στο κέντρο και να εξετάσω ποιά κίνηση έβαλε μπροστά τον φοιτητή, ποιά κίνηση  έδωσε φωνή σε αυτούς που δεν είχαν και ποιά κίνηση μπόρεσε να με  κάνει να δηλώσω παρών , ενεργός και υπεύθυνος φοιτητής .

Σε μια χώρα που περιμένουμε τα πάντα να μας δοθούν στο χέρι,ας κάνουμε την διαφορά στο πανεπιστήμιο και ας απαιτήσουμε να ψαχτούμε , να ενημερωθούμε , να δραστηριοποιηθούμε και να δώσουμε μια απάντηση σε αυτούς που απορούν που βρίσκεται η νέα γενιά  . Θα ψηφίσω , λοιπόν , υπέρ ενός πανεπιστημίου που πληροί ευρωπα’ι’κά πρότυπα , υπέρ ενός πανεπιστημίου που δίνει φωνή εκεί που δεν υπάρχει , ενός πανεπιστημίου που με προετοιμάζει για το αύριο χωρίς να μου δίνει το σήμερα .
Ίσως όλα αυτά να ακούγονται σε κάποιους ιδανικά , ίσως να φανώ αφελής , ακόμη και ονειροπόλος  , αλλά αν δεν είσαι ιδεαλιστής στα 19 σου , τότε πότε θα είσαι ?

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις